Recenzie: O zi de David Nichollas

    Buna dragilor , stiu ca am lipsit mult timp , dar in apararea mea , nu prea am timp de nimic ajung acasa pe la 21 si pic ca lemnul , iar weekendul e plin cu meditatii si teme ...mai o luna si gata .

Sunt foarte emotionata , dupa ce am citit O zi , si am vazut si filmul , amandoua geniale , chiar nu stiu cum am sa fac recenzia pentru ca sunt  speechless . Si acum am intrat pe blog si am vazut ca sunteti 100 de prieteni si eram abcghkl , va multumesc ca urmariti postarile mele chiar daca sunt aiureli si mai trag chiulul. Sunteti minunati.  
Nu va fi o recenzie obisnuita , din simplul fapt , ca O zi nu e o carte obisnuita .
  E povestea a doi prieteni foarte buni in decursul a 20 de ani, trecerea lor prin diferite faze si etape ale vietii. E amuzanta , trista , enervanta , toate in una.  Am iubit cartea asta , am urat-o ,am adorat-o si tot  asa .
Dexter si Emma , personajele principale , au fost geniale.  M-am atasat enorm de ele.
Pot sa spun ca O zi este una dintre cartile mele preferate si chiar ma vad citind-o cand sunt batrana , pe un scaun care se leagana in fata si spate . Si sper sa imi contrazic ideea de acum , motivu care ma face asa trista dar fericita in acelasi timp. Trista ca e foarte probabil sa nu traiesc o experienta de genul si fericita ca am trait-o prin Emma .
Iubesc stilu de scriere a lui David si chiar sunt curioasa sa mai  citesc  cartii scrise de el .
O zi mi-a adus aminte ca dragostea adevarata nu dureaza toata viata si probabil nu o sa fie ultima ta relatie .
Chiar nu vreau sa dau mai multe detalii , cred ca ar trebuii sa descoperiti fiecare in parte magia calatoriei prin care trec cei doi .

  Mulțumesc librăriei online,  Târgul Cărții ,  pentru șansa de a citi această carte .

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Am văzut trailerul filmului și nu știam de ce să mă apuc întâi- de carte sau de film. Mai bine aștept până fac rost de carte. Frumoasă recenzie!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.