Primele 100 de cuvinte..



Buna , am primit de la Libris cartea Alegerea de Kiera Cass  ..sunt doar la pag 40 deci nu am chiar o parere despre ea , dar mi-a trezit interesul ...si am auzit ca America e enervanta hm.. inca nu stiu dar sper sa nu ma scoata din sarite :))...



  


Cand scrisoarea a sosit in cutia postala, mama a fost in extaz. Hotarase deja ca toate problemele noastre se terminasera , disparand pentru totdeauna. Eu eram singurul impediment din planul ei. Nu ma consideram o fiica neascultatoare, dar pentru mine , aceea a fost picatura care a umplut paharul. 

Nu voiam sa fac parte din familia regala. Nu voiam sa fac parte din Unu . Nici macar nu voiam sa incerc.
M-am ascuns in camera mea -singurul loc unde puteam evita palavrageala din casa - , incercand sa nascocesc un argument care sa ii mai taie din avant.



Voi ati citit cartea? Daca da v-a placut?





Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.