Leapșă de pe tumblr mare #2

Bunaa! sper ca ati petrecut bine de 1 Mai eu am fost la bunica mea unde e superb <3



Si acum continuarea:
41. Despre ce ești paranoic?
mm...nu stiu 

42. Te-ai drogat/îmbătat vreodată?
not my stile

43. Ai făcut ceva recent despre care speri ca nimeni să nu afle?
hm..probabil

44. Ți-ai dorit vreodată să fii altcineva?
da cand ma apuca pe mine perioada cand ma consider ..mai urata :))

45. Un lucru pe care ți-ai dori să îl schimbi la tine?
cate sunt pff cate ...sunt prea lenesa , si la  fizionomie iara sunt cateva

46. Firma de cosmetice favorită?
idk 

47. Blog favorit?
toate de la blogroll si inca cateva

48. Culoare preferată?
TURCOAZ

49. Mâncare preferată?
spaghete si topala *o mancare care se face in maramures ,o face buni<3 *

50. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat?
Cioco cu ghimbir 

51. Primul lucru pe care l-ai mâncat în dimineața asta? (de ce atât de multă mâncare?)
omleta.

52. Ai câștigat vreodată o competiție? Pentru ce?
mm..cu dansurile o gramada si acum nu mai stiu :)

54. Îți plac prietenii de pe net mai mult decât cei reali?
nu ..egal

55. Facebook sau Twitter?
facebook

56. Twitter sau Tumblr?
Tumblr desi nu prea intru pe el am incercat sa imi fac cont dar,  me sucks 


57. Te uiți la TV acum?
Nu ,Ascult Lorde.

58. Numele prietenilor tăi cei mai buni?
Cristina .si am mai multi prieteni dar ea e persoana  care o stresez cel mai mult

59. Ai poftă de ceva acum? Ce?
Da , Ashton Irwin.

60. Cu câte perne dormi?
Doua.

61. Dormi cu un animal de pluș?
De dormit dorm cu o perna in brate cand am chef dar am si un urs gigantic (Narcisa) *poza maine ca e prea tarziu* si o folosesc cand ma uit la filme...

62. Câte animale de pluș ai?
Aveam dar le-am donat cred ca este doar Narcisa a nu e si Floare ..2

63. Animal preferat?
Bufnite , cai si catei.

64. Ciocolată sau vanilie?
Cioco.

65. Aroma preferată de înghețată?
Menta si vanilie <3

66. Ce culoare are tricoul pe care-l porți acum? Dar pantalonii?
Pijamale cu un ursulet gri cu rosu .

67. ShowTv preferat?
M.. Mentalistul ,TO , Castel, TVD.

68. Film preferat?
How i live now !

69. Mean Girls sau Mean Girls 2? (sunt două?)
2.

70. Prima și ultima persoană cu care ai vorbit azi?
Tata prima si mama ultima =))


P.S= sunt prea obosita sa mai continui se pare ca va fi si o parte 3
          Noapte Buna ! :*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.