1 ANNNNNN!!!!!!!!! ^.^

Daaaaa! Blogusorul meu face un an <3  vai nici nu stiu cu ce sa incep ieri a fost ziua mea acum ziua blogului uhh <3 atatea zile importante pentru mine...
As vrea sa va multumesc din suflet pentru ca cititi /comentati si faceti parte din  familia "My World Of Books" .. sunt convinsa ca fara voi nu ar fi nimic .... nici nu imi pot da seama cum a trecut asa repede , parca ieri mi-a trecut prin cap sa imi fac un blog desi habar nu aveam nimic ,  nu stiam ce e mai exact , ce se intampla aici si sincera sa fiu cand m-am apucat de blog aveam 3 carti in biblioteca si acum am peste 100 <3 ..
 Ma bucur ca nu am renuntat la blog pentru ca mi-a trecut de multe ori prin minte, de cate ori primeam comentari ..nu asa dragute.. * multumesc si persoanelor care au scris acele mesaje nu m-as fi ambitionat daca nu erau * dar cel mai mult  multumesc persoanelor care nici in ruptul capului nu m-au lasat sa renunt la blog si care  m-au ajutat si au fost alaturi de mine pe tot parcusul anului . 
Am intalnit atatea fiinte nemaipomenite , in aceasta blogosfera familie. 

Si ii multumesc Madalinei pentru ca m-a ajutat si  a scris pentru o perioada destul de lunga pe acest blog, si Alexandrei care a postat primul comentariu pe acest blog , si care mi-a explicat pentru prima oara ce este o recenzie. 

Sa nu mai spun de Adri , Antonia , Diana , Vick , Bia, Allexa , Denise , Irina  si multi muuulti alti . 


                                  Untitled

P.S= da da m-am ganidit si la un concurs doar cu  scoala si ziua mea nu prea am avut timp sa il organizez dar          sigur va fi un concurs ! <3

Share this:

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. La multi ani fericiti si pentru blog dar si pentru tine !!!!!!Sper sa vedem postarile tale pline de viata mereu pe blogosfera !!!! XOXO

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioooi, ce repede a trecut un anisor! Parca acu' cateva zile am dat de blogul asta micut, cald si primitor si apoi am descoperit copila inocenta, curioasa si plina de viata care umple postarile de voie buna! La multi ani, sister! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani și la mai muulte muuulte postări! >:D< huggss

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.