♥ Nou in Biblioteca ♥

Buna , ce mai faceti ?...Eu nu prea bine sunt  racita , ma doare capu .. etc. ....dar acum mă simt totusi mai bine mai pot sa respir pe nas  :) Aleluia mia venit comanda de la elefant.ro   , Doamne ca nu mai aveam   ..rabdare cartile sun superbe , de abia astept sa ma apuc de ele  ..defapt m-am apucat deja de una dar eu zic ca restul sunt mai interesante decat asta ...cu siguranta sunt... da mama zice sa nu mai citesc ca si asa  ma doare capul  si ca o sa ma doara si mai tare daca ma fortez :( dar cum poti sa stai departe de ele ? .. iti spun eu nu poti : D ......




                      1. Insemnarile unei Pustoaice 2:

                     

         2  .Damnare 1 si 2: God cat am asteptat sa cumpar carte asta . Nu mai pot de rabdare sa o citesc am auzit ca este  un pic cam emo dar e ok ...e adevarat?...voi aţi citit-o? Copertile sunt geniale .


      

                           3.Ingerul Noptii : 1-3 Doamne sunt bestiale  nu mai pot deabia astept sa le citesc yuypyyy   : P          






                        4.Sange albastru : Nu am auzit prea multe pareri de bine despre ea :( Sper sa-mi placa :




   

                   5. Academia Vampirilor: 1 si 2 Am auzit ca e  ok seria deabia astept s- citesc : P





                      6 Fortele Raului Absolut : cred ca sun dragute am auzit doar pareri de bine :P


 Nu  stiu care serie ss-o incep m-ati putea ajuta ?


                                                                                   
                         

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.