Recenzie #1 Jurnalele Lui Stefan-Spintecatorul


Buna,                                             . 
aceasta este prima mea recenzie sper ca va place.Am citit doar aceasta carte din seria Jurnalele lui Stefan si nu pot decat sa spun ca mi-a placut . Acesta a fost prima carte citita de mn din categoria sf /romance . Si mi-a placut foarte mult.


Suntem in 1888  legenda lui Jack Spintecatorul bantuie strazile Londrei. Stefan isi face o noua prietena ,Violeta,  care isi cauta cu  disperare sora sperand  ca  aceasta sa nu fie victima lui Jack.

Sunt din ce in ce mai multe victime iar Stefan cu cat  se  aproprie mai mult..cu atat mai mult crede  ca opera este a  unu vampir, cineva apropriat lui. Stefan  si Violet se infiltreaza in inalta societate pentru a-l intalni pe Damon sau 


Contele DeSangue cum isi spune si a afla adevarul despre povestea ce macina Londra.Stiati ca insusi Lewis Carroll, autorul povestii Alice in tara minunilor a fost suspectat ca fiind Jack Spintecatorul?.    Cartea  mi s-a parut foarte interesanta , mereu te lasa in suspans , eu chiar nu am putut sa o las jos din mana . V-o recomand.Citat preferatt:


”Oamenii erau capabili încă să creadă în existența binelui, chiar și când răul se împlânta tot mai adânc în mijlocul lor”         .                .
Nota: 4.5/5                                                                                                                .

                                                                                            

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.